منتدى مدنى الفيوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى مدنى الفيوم

المنتدى الرسمى الخاص بقسم الهندسة المدنية بجامعة الفيوم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس::::::::::::

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
(¯`v´¯)a7med.3zz(¯`v´¯)
مراقب عام
(¯`v´¯)a7med.3zz(¯`v´¯)

ذكر
الفرقة : الثانية
نقاط المشاركات : 3791
المزاج : قمري : قمر انتي في سمائي جميلة وساطعة. روعة انتي في ليلي بعيدة وصامتة. زينة انتي في عتمتي حبيبة مسامرة. كيف لي ان ادعوكي قمرى وجميع العيون اليك ناظرة. ...دعيني اطير اليكى مخلصا فعيوني دوما في عشقك ساهرة.

لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس:::::::::::: Empty
مُساهمةموضوع: لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس::::::::::::   لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس:::::::::::: Emptyالأحد مارس 28, 2010 12:54 am

على فكره يا جماعه اكيد كلنا موصلين نت من نت ورك

والى الناس متعرفوش ان في برنامج اسموا

Ming network spy

البرنامج دا ممكن يدخل على جميع اجهزة الشبكه ويشوف الناس بتعمل ايه وبالاخص الايميل
بيظهر المحادثات الى الناس بتعملها وصفحات النت المفتوحه على جهازك

وطبعا كل دا من غير ماتحس ولا تعرف حتى

طبعا كلكم عايزين الحل

هو في حلين

1- يا اما الادمستور بتاع الشبكه ينزل برنامج حمايه للشبكه كلها من عندوا

2- برنامج بصراحه مش فاكر اسموا دلوقتي هشوفبس هشوفوا واجربوا واقلكم
https://www.facebook.com/?ref=home
engineero
مؤسس المنتدى
engineero

ذكر
الفرقة : الرابعة
نقاط المشاركات : 2946
المزاج : انتي ورثتي جمالك و أنا صنعت رجولتي ولا يحق لمن ورث ان يقف كتف بكتف مع من صنع

لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس:::::::::::: Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس::::::::::::   لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس:::::::::::: Emptyالأحد مارس 28, 2010 1:05 am

هات ياعم الحل ولا انت تولعها وتسيبها

بص هو اللى يشوف ده اى حد من الشبكة ولا اللى عنده الراوتر بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
http://gogo.alafdal.net/montada-f18/
dodo
مراقبة عامة
dodo

انثى
الفرقة : الثالثة
نقاط المشاركات : 2041
المزاج : high mooooood

مُساهمةموضوع: رد: لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس::::::::::::   لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس:::::::::::: Emptyالأحد مارس 28, 2010 1:16 am

فعلا ايه الحل؟
(¯`v´¯)a7med.3zz(¯`v´¯)
مراقب عام
(¯`v´¯)a7med.3zz(¯`v´¯)

ذكر
الفرقة : الثانية
نقاط المشاركات : 3791
المزاج : قمري : قمر انتي في سمائي جميلة وساطعة. روعة انتي في ليلي بعيدة وصامتة. زينة انتي في عتمتي حبيبة مسامرة. كيف لي ان ادعوكي قمرى وجميع العيون اليك ناظرة. ...دعيني اطير اليكى مخلصا فعيوني دوما في عشقك ساهرة.

مُساهمةموضوع: رد: لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس::::::::::::   لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس:::::::::::: Emptyالأحد مارس 28, 2010 1:50 am

انا هجبلكم الحل والبرنامج نفسوا علشان كل واحد يجرب

علشان تعرفوا بنفسكم وكمان لو في حد مدايقكم على الشبكه تقفشوه

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
https://www.facebook.com/?ref=home
شيخ المهندسين
مشرف قسم (من داخل الكلية)
شيخ المهندسين

ذكر
الفرقة : الثالثة
نقاط المشاركات : 2587
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: رد: لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس::::::::::::   لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس:::::::::::: Emptyالأحد مارس 28, 2010 4:50 am

انا الحمدلله موصل بيوزر نيم وبا سوورد واعتقد ان البرنامج ده ميسكلش مع الشبكه اللى انا فيها

لو معايا على الشبكه انا ممكن اشوف ايه الى بتعملوا من غير ما تحس::::::::::::
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريااااااااااااااااا اخترق اي جهاز معاك على الشبكه::::::::::
» عايز تعمل باسورد لجهازك على الشبكه
» رحبوا معايا بالبشمهندس / احمد مصطفى احمد
» اغرب قصة ممكن تشدك
» ايه رايكم الحصان ممكن يطير؟؟؟